ANKARA ÇAMLIDERE İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

TOPLUM YARARINA ÇALIŞMA (TYP)

Toplum yararına  Programı (TYP) Kapsamında İlçemiz Okullarında  görevlendirilecek temizlik  elemanları  seçimi için, 26/09/2019 Perşembe günü saat 10,00' da,İlçemiz Halk Eğitimi Merkezi  Toplantı Salonunda  İş-kur temsilcileri eşliğinde mülakat gerçekleştirilecektir.

         Adayların mülakat esnasında bulundurmaları  gereken  belgelerin listesi aşağıya çıkarılmış olup, eksik belge ile gelenler mülakata alınmayacaktır.

 

         İlgililere Duyurulur.

                                                                        23/09/2019

                                                    İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

 

 

 

 

TOPLUM YARARINA ÇALIŞMA (TYP)   KAPSAMINDA ÇAMLIDERE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNDE ÇALIŞMAK ÜZERE İŞ-KURA  BAŞVURAN  KİŞİLERDEN MÜLAKATTA   İSTENECEK BELGELER

           1-Vukuatlı  Nüfus Kayıt Örneği 

2-Yerleşim Yeri Belgesi

         3-Aynı Hanede Yaşayanlar için e-Devlet Üzerinden sigortalılık tescil ve hizmet  kaydı tespit belgesi.

         4-Aynı hanede yaşayan kişilerin en son maaş bordrosu ve   SGK 'den gelir ücret,maaş  durumunu gösterir belge (Esnaf ise malmüdürlüğünden)

 

NOT: Adayların 26/09/2019 Perşembe günü saat 10,00'da Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü Toplantı Salonunda Yukarıdaki belgelerler ile  birlikte hazır bulunmaları gerekmektedir.

             İlgililere Duyurulur.  23/09/2019

                                                                                                                                                             Şirin AVCI

                                                                                                                                       İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü

Beyler Mahallesi, Cumhuriyet Cad. Dikilitaş Küme Evleri 187/2, 06740 Çamlıdere Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü 2.Kat Çamlıdere/Ankara - 0 312 753 13 98

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.